Subject: Re: Email z pytaniem bearingNet : Argentina : NNU 6017 VC3

From: Wojciech Gniewek <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2019 15:48:41 +0100

Hello,

we can offer:

NNU 6017 VC3 PBF-KFŁT - 316,10eur/pc from stock

EXW Kolbuszowa POLAND

Best regards

Wojciech

-- 

*Plus Carriage at normal unless otherwise stated above - All items 
offered subject to prior sale.*

*Ex-Works - Quote Valid for 30 Days.*

Wojciech Gniewek
Foreign Trade Specialist

Brammer

Brammer S.A.
36-100 Kolbuszowa, ul. Handlowa 2a

T: 17 227 00 00 wew. 877
F: 17 227 00 01
K: 605 600 201

e-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>www.brammer.pl <http://www.brammer.pl/>

Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy, KRS 
nr 0000029850, NIP: 814-14-08-345
Kapitał zakładowy: 6 000 000 PLN, Kapitał wpłacony: 6 000 000 PLN

Powyższa wiadomość elektroniczna została wysłana przez Brammer S.A. z 
siedzibą w Kolbuszowej. Jej zawartość oraz załączniki są poufne. Poglądy 
oraz opinie wyrażone w tej wiadomości są poglądami autora i nie muszą 
odzwierciedlać tych należących do Brammer S.A., chyba że autor jest 
autoryzowany przez Brammer S.A., aby takie poglądy i opinie wyrażać w 
jego imieniu.
Rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie powyższej wiadomości lub 
inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być 
karalne. Odpowiedź na wiadomość elektroniczną jest równoznaczna z 
udzieleniem świadomej i dobrowolnej zgody na przetwarzanie przekazanych 
danych osobowych.
Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych 
znajduje się na: www.brammer.pl w zakładce "O nas".

This email was sent to you by Brammer S.A.. It's content and any 
attachments are confidential. The views and opinions expressed in this 
e-mail message are author's own and may not reflect the views and 
opinions of Brammer S.A., unless the author is authorized by Brammer 
S.A.to express such views or opinions on its behalf.
Dissemination, copying, distribution or other activities of a similar 
nature are prohibited by law and can be subject of penalties. Replying 
to an e-mail is synonymous to granting conscious and voluntary consent 
to the processing of personal data provided.
More information on processing your personal data is available on: 
www.brammer.pl under the heading: "O nas".
W dniu 06.12.2019 o 15:41, [email-masked] pisze:
> Następujące prośby o oferty zostały wysłane do Ciebie za pośrednictwem 
> BearingNet.
>
> FIRMA: Roller Service S.A.
> KRAJ: Argentina
> EMAIL: [email-masked]
> KONTAKT: Pedro Balboa
> FAKS: +54 11 49119318
> TELEFON: +54 11 49121100
>
> CZĘŚĆ: NNU 6017 VC3
> MARKA: PBF-KF£T
> ILOŚĆ: 1
> DOSTAWA: Dowolne
> NOTATKI:
> Pole niestandardowe 1:
> Pole niestandardowe 2:
> Pole niestandardowe 3:
>
> Możesz udzielić odpowiedzi korzystając z naszego systemu na BearingNet 
> lub kontaktując się bezpośrednio z firmą.
>
> Jeżeli nie chcesz dłużej otrzymywać tych wiadomości pocztą email, 
> możesz zmienić swoje ustawienia lub wysłać email na adres: 
> [email-masked]
>
>
-- 

*Plus Carriage at normal unless otherwise stated above - All items 
offered subject to prior sale.*

*Ex-Works - Quote Valid for 30 Days.*

Wojciech Gniewek
Foreign Trade Specialist

Brammer

Brammer S.A.
36-100 Kolbuszowa, ul. Handlowa 2a

T: 17 227 00 00 wew. 877
F: 17 227 00 01
K: 605 600 201

e-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>www.brammer.pl <http://www.brammer.pl/>

Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy, KRS 
nr 0000029850, NIP: 814-14-08-345
Kapitał zakładowy: 6 000 000 PLN, Kapitał wpłacony: 6 000 000 PLN

Powyższa wiadomość elektroniczna została wysłana przez Brammer S.A. z 
siedzibą w Kolbuszowej. Jej zawartość oraz załączniki są poufne. Poglądy 
oraz opinie wyrażone w tej wiadomości są poglądami autora i nie muszą 
odzwierciedlać tych należących do Brammer S.A., chyba że autor jest 
autoryzowany przez Brammer S.A., aby takie poglądy i opinie wyrażać w 
jego imieniu.
Rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie powyższej wiadomości lub 
inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być 
karalne. Odpowiedź na wiadomość elektroniczną jest równoznaczna z 
udzieleniem świadomej i dobrowolnej zgody na przetwarzanie przekazanych 
danych osobowych.
Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych 
znajduje się na: www.brammer.pl w zakładce "O nas".

This email was sent to you by Brammer S.A.. It's content and any 
attachments are confidential. The views and opinions expressed in this 
e-mail message are author's own and may not reflect the views and 
opinions of Brammer S.A., unless the author is authorized by Brammer 
S.A.to express such views or opinions on its behalf.
Dissemination, copying, distribution or other activities of a similar 
nature are prohibited by law and can be subject of penalties. Replying 
to an e-mail is synonymous to granting conscious and voluntary consent 
to the processing of personal data provided.
More information on processing your personal data is available on: 
www.brammer.pl under the heading: "O nas".