Subject: Re: Consulta

From: Natalia Maciejewska - Albeco <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 16:17:23 +0100

Buen día Pedro,

nosotros tenemos en stock HC7013-C-T-P4S-UL FAG - 256,74 EUR/ud

Z poważaniem / Saludos / Best regards

Natalia Maciejewska
Lider Zespołu Działu Eksportu / Team Leader Export
[email-masked]
Tel: +48 61 60 00 184
Mobile/WhatsApp: +48 787 807 745

grafika <https://www.albeco.com.pl/>

*Albeco sp. z o.o.* | ul. Południowa 71 | 62-064 Plewiska k/Poznania | 
Poland | *Tel: +48 61 60 00 100 | Fax: +48 61 60 00 101*
NIP: 779-00-00-089 | Regon: 008328540 | KRS 0000065512 | Sąd Rejonowy – 
Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy 
Krajowego Rejestru Sądowego | Kapitał zakładowy 200 000 zł

Albeco sp. z o.o. posiada status dużego przedsiębiorcy.

Albeco <https://www.albeco.com.pl>, Facebook 
<https://www.facebook.com/SklepAlbeco>, Linkedin 
<https://www.linkedin.com/company/albecolozyska>, Youtube 
<https://www.youtube.com/channel/UCovLbHG0qFDjfAgK2pERucQ>

W dniu 25.02.2025 o 15:16, Pedro Balboa pisze:
>
> Natalia:
>
> Cotizame:
>
> Rodamiento 5S- HSB 013 C, bolillas de cerámica, apareados de a 2, 
> Marca NTN Japón para MOTOR de HUSILLO de MORI (x4 unidades). *Te 
> figura 5S-HSB013C G/GL P4   FAG*
>
> Saludos,