Subject: Re: Consulta

From: Natalia Maciejewska - Albeco <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Mar 2022 14:53:07 +0100

R1605-804-31 /0550, 35-35 Bosch Rexroth - 92,76 EUR/ud - 1-2 dias para 
cortar

Z poważaniem / Saludos / Best regards

Natalia Maciejewska
Specjalista ds. Eksportu / Export Specialist
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
tel: +48 61 60 00 184

<https://www.albeco.com.pl/PL-H20/aktualnosci/288/ewellix.html>

*Albeco sp. z o.o.* | ul. Południowa 71 | 62-064 Plewiska k/Poznania | 
Poland | *Tel: +48 61 60 00 100 | Fax: +48 61 60 00 101*
NIP: 779-00-00-089 | Regon: 008328540 | KRS 0000065512 | Sąd Rejonowy – 
Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy 
Krajowego Rejestru Sądowego | Kapitał zakładowy 200 000 zł

www.albeco.com.pl <http://www.albeco.com.pl>, Facebook 
<http://alb.eco/facebook>, Linkedin 
<https://www.linkedin.com/company/albecolozyska>, Youtube 
<https://www.youtube.com/channel/UCovLbHG0qFDjfAgK2pERucQ>

W dniu 25.03.2022 o 14:43, Pedro Balboa pisze:
>
> Natalia:
>
> Cotizame 2 pcs.  R1605 804 31, L:550.
>
> Slds,
>
> --