Subject: Re: Fwd: Consulta

From: Barbara Paluszkiewicz - Albeco <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Dec 2022 09:53:23 +0100

Hello,

You can offer substitute: HCS71913-E-T-P4S-UL FAG (369,73 EUR/pc).

Z poważaniem / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Barbara Paluszkiewicz
Młodszy Specjalista ds. Eksportu / Junior Export Specialist
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
tel: +48 61 60 00 170

<https://www.albeco.com.pl/en/page/skf-maintenance-tools>

*Albeco sp. z o.o.* | ul. Południowa 71 | 62-064 Plewiska k/Poznania | 
Poland | *Tel: +48 61 60 00 100 | Fax: +48 61 60 00 101*
NIP: 779-00-00-089 | Regon: 008328540 | KRS 0000065512 | Sąd Rejonowy – 
Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy 
Krajowego Rejestru Sądowego | Kapitał zakładowy 200 000 zł

www.albeco.com.pl <http://www.albeco.com.pl>, Facebook 
<http://alb.eco/facebook>, Linkedin 
<https://www.linkedin.com/company/albecolozyska>, Youtube 
<https://www.youtube.com/channel/UCovLbHG0qFDjfAgK2pERucQ>

Natalia:

Me solicitan NSK 65BER19HTX-V1VX QUEL-P3 (paquete de 4-rodam).

A uds, les figura NSK 65BER19HTV1VSULP3 X 4 pcs.

Podemos ofercerlas en reemplazo, suponiendo que son piezas universales, 
que pueden ser apareadas ?

Existe alguna diferencia ?

Saludos,

Pedro